vi älskar det vi gör

När det kommer till att ta de lugnt existerar inte de i min, Moa, Alex och Ericas värld. Det är då inte ofta vi nu förtiden tar det lugnt. Vi har alltid ett nytt medly eller en rolig sång-sak på gång att vi inte hinner/vill ta det lugnt. Det är nästan lite komiskt, i de icke komiska. Att vi alltid kan vara så positiva till de vi gör, gör nog att vi tycker det är extra roligt. Vi har nog aldrig haft en negativ tanke kring våran "grupp". Vi älskar oss tillsammans så det inte finns ord för det. (Även fast vi kanske förtjänar att de ta lugnt ibland, vilket vi dock gör också, fast rätt sällan, men då är det riktigt mys!) Så nu när vi ska till Kalmar hade vi tänkt mysa till det riktigt rejält på fredagen efter spelningen då jag ska visa dem runt lite i studion och sedan hem och mysa.

Som ni kanske förstår har det varit en rätt så stressig, men rolig, dag för oss. Dessa tjejer alltså, jag kan inte få nog av dem. Allt vi gör tillsammans, utanför sången också såklart är liksom väldigt fint.
Nu har jag kommit hem och jag dricker te och latar mig lite. Sen har jag också väldigt många dagens som väntar på att få komma ut här på bloggen, men min kamera har lagt av för tillfället så det blir lite ont om de, tyvärr. Ska fixa så snart det går!

Alldeless för mycket text med för lite intressant information. Så nu ska jag kila, sov gott!
Puss Hanna.


Såhär trötta kan man bli efter en heldag med att mixa ihop ett nytt medly. Söta ;)

Måste ju bara lägga in den här goding bilden från ett antal månader sedan. Vilken dag! :)

Kommentarer
Postat av: moa

som vanligt jag som jobbar häcken av mig när alla andra latar sig, härmeed dokumenterat på bild!! :D (förresten ser det verkligen inte ut som att jag har nån häck här :O:()banäny, du är bäst! <333

2008-10-06 @ 22:27:41
Postat av: Hanna

haha sant mokis ;) men du är ju den som har data skillsen! ;) våran lilla smartis :D haha, jodå, du har rumpa! ;) <33333333333333333333

2008-10-06 @ 22:45:28
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahahaha, fyafan vad jag älskar oss alltså! snart ses vi :D (äntligen)

2008-10-06 @ 23:25:16
URL: http://alexandrabckstedt,blogg,se
Postat av: den sista

JIIIIIH! hahah :D hur lyckades du ta en bild när ingen är förberedd? (och va fan gör jag?) Men shit va vi är bra!! älskar osss :D

2008-10-07 @ 10:20:11
URL: http://ericaageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0