tårta är bra för magen

Åt nyss tårta med mina syskon och Pappa, hur gott som helst. Tårta brukar sitta fint på magen. Annars har jag bara sjungit halsen av mig som vanligt. Kan ju inte motså, det är ju så förbaskat kul! Sedan har pappa visat mig massa låtar som han hoppas på att jag ska börja tycka om. Ni vet, gammal musik. Och helt ärligt; jag är kär i det! Så nu lyssnar jag på det och dricker te, och lite annat..

Imorgon är det en skön dag i skolan. Sedan studiedag tisdag och onsdag. Känns ju hur bra som helst! Hoppas eran helg har varit super.


En ursöt bild på mig och typ jordens bästa tjejer efter första kvällen i Kalmar. Åh vad de var fint!

När vi ändå var lite inne på Kalmar så hittade jag denna bild. 06 tror jag detta var. Och usch, ja USCH vad jag saknar dem här! Det var då fan i mig perfekt. Vi 5 alltså, shit så roligt vi hade det. Jag saknar det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0