60-tals medleyt=färdigt!

Jag ska göra er grymt glada nu. Det är nämligen såhär; vårat 60-tals medley är klart och färdigt att läggas ut!! Äntligen va? Ska bara ta och äta och fixa lite innan det lägs ut, men jag LOVAR. Idag finns det på bloggen.

Annars har jag tagit det lugnt idag. Världens skönaste dag i skolan som jag mestadels tillbringade med mina kära pojkar August och Martin, fy vad dem är bra! :) Hade också riktigt lång lunch då vi gick till kebabbaren för att äta och sedan bli genomblöta på vägen tillbaka till skolan eftersom regnet öste ner. Rätt klibbigt på stolarna vill jag lova.

Lägger in medleyt snart!




Lite söta syskon bilder får ni idag. Jag, Julia och Tobbe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en bror ? :D

2008-11-10 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0