fredag

Inte så skönt att vakna av allt borrande som låter igenom hela kvarteret. Dem håller på att bygga, så man vaknar riktigt tidigt. Hur sjukt jobbigt som helst! Man vill bara skrika åt dem och be dem att sluta.

Nyss kollat på klass 9a. Det är faktiskt väldigt roligt! Lite komiskt i det icke komiska.
Väntar tills min kära kusin ska komma hem ifrån feelgood. Vi ska ha myskväll i kväll. Och så tror jag att självaste Julia Poltan kommer och har sällskap med oss. Sen blir det säkert att nanna över där, as usual. yummie!

I går kväll var det dans i cupolen, ruggigt roligt måste jag säga! Man dansade med hur många som helst och hade det riktigt trevligt. Jag hade dock inte vart med och tränat så mycket i skolan eftersom det var kåpan, men försökte gjorde jag allt! det är faktiskt det viktigaste. För övrigt var jag och nattan grymma dansare, det svängde för oss.

Det blev ett tråkigt inlägg, men jag lovar, det blir ett bra senare idag.
Nu ska jag kila iväg, ha en bra fredag!


image137


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0