here comes the sun

Lillasyster och jag sitter just nu och glassar ute på balkongen i bikini. Gu vilket härligt väder det är! Man blir ju helt varm innombords. Äntligen liksom, sommarn är påväg! I morse åt jag, Moa och Alex frukost utomhus på filtar, jätte mysigt. Moa började nästan gråta så lycklig hon var för att sommarn var på väg. Ja ni, våren väcker många känslor.. Erica och Stella kom även senare och gjorde oss sällskap. Dem skulle senare göra nått inom skolan och jag kände mig lite ivägen så jag traskade hem och nu sitter jag och glassar här. Jag och lillasyster ska väl hinna gå en snabb promenad innan vi ska vidare till pappa ikväll.

image322
Här var man inne i läsningen

image323
Väldigt mysigt med frukost utomhus. Ser dock kyligare ut en vad de var!

image324
Mokis och jag hade mys!

image325  image326
Vilket väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0