det är inte menat såhär

Det finns gränser. Det finns gränser som inte är meningen att passeras. Men ändå passerar man dem. Vänner ska finnas där i alla lägen. Ska stötta genom saker som kanske inte är det lättaste. Men nu har det gått för långt. Vet "vi" ens vad hon gått igenom, vad hon har fått stå ut med? Det gäller att se utanför den här bubblan man lever i, det finns en värld utanför, en värld som inte bara kretsar runt sig själv. Det ska vara vi, vi, är en grupp av tjejer som älskar varandra, som är vänner i vått och torrt. Men vad händer? Vad håller på att hända? Det är inte menat såhär. Snacka, ge inte upp för fan! Finns där! Vänner föralltid, jag vet inte om jag tror på föralltid längre.. Vänner ska inte svika, utan finnas där för varandra! Det ni gör är att vända ryggen åt allt som kunnat bli bra, ni ger upp. Ni ger bara inte upp er vänskap utan ni bryter allas. Vad kommer hända nu? Jag vill inte att det ska vara såhär, snälla prata med varann. Jag vill tro på föralltid! Äkta vänskap, betyder inte det någonting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0