bad tajming

Godmorgon mina vänner, säger jag för min del. Vaknade för ett litet tag sen bara. Egentligen skulle jag behöva ännu mer sömn men jag har inte tid med att sova, utan jag måste verkligen plugga. Jag har dock inga böcker än, men pappa ska fixa det till 5 i alla fall. Får titta lite på internet så länge, men felet är att jag tror jag pluggar på fel saker. Troligtvis kommer jag inte att gå i morrn heller eftrersom jag fortfarande har feber. Det är inte lite typsiskt nu eftersom jag har prov.  Men provet tänker jag nog inte göra på torsdag eftersom jag endast har på mig en och en halv dag att plugga, om ens det. Det blir bara trassel. Fydruttan för sånt här!

Hur tråkigt som helst att läsa det här, jag som bara klagar, ack ack. Nu sprängs mitt huvud snart, måste sova, hej!

image256
Jag ska plugga tills jag går sönder.

Kommentarer
Postat av: m

älskar ditt hår

2008-04-08 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0