tips: tonfiskröra

 
När jag kom hem från jobbet idag bestämde jag mig för att göra en efterlängtad tonfiskröra. Det blev så jävla gott!

1 burk tonfisk 
1 burk caviar
1 burk mini creme fraiche 
2 msk majonäs (jag har den helt kalorifria)
1/5 rödlök 
1/5 gullök
1 saltgurka
1 kokt ägg
Citron
Salt
Peppar

Hacka alla ingridienser och blanda. Snabbt, enkelt, smidigt och sinnessjukt gott! Kommer äta röran till sallader, i wraps, på finn crisps, i en avokado osv. Finns så mycket man kan kombinera det med, både till större måltider och till mellanmål. Kan nog inte bli fel!


Kommentarer
Sara

Vart köper du majonäsen ?

Svar: på rawfoodshop.se!
Hanna Westman

2013-05-08 @ 21:37:57
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0