recension: lowcarb spaghetti

 
 
Helt seriöst, detta smakar som vanlig spaghetti! Inte nog med att den ser ut och känns likadant som vanlig, jag skulle inte märka skillnad om någon bytte ut den vanliga mot denna. 10/10 utan tvekan! Var lite osäker så tog bara en halv portion plus en stor sallad, men nästa gång blir det garanterat en hel!

Gjorde väldigt god köttfärssås med:
Drygt 100g nötfärs
Lite paprika
Hackad gul lök
Hackad vitlök
Ca 3 msk mini creme fraiche 
Pressade tomater i tomatsås
Salt och peppar

Mums!!


Kommentarer
alice

Vart finns den att köpa? :)

Svar: på rawfoodshop.se! :)
Hanna Westman

2013-05-08 @ 22:06:38
deniz

men ÅH vad gott! beställde du den på nätet också? älskar när du lägger upp recept, till lunch blir det tonfiskröra för mig. du borde testa laxröra (rökt lax, rom och turkiskyoghurt), SÅ gott och mättande.

Svar: ja precis, på rawfoodshop.se! :) det lät ju svingott, det kommer jag absolut att testa. tack för tipset snyggis!
Hanna Westman

2013-05-09 @ 11:03:05
URL: http://denizbe.blogg.se
Sara

Hej ! Ville bara passa på att säga att du är en stor inspirationskälla och jag läser din blogg varje dag och tar till mig av både träningstips och recept för dom är verkligen superbra!! Men framförallt inspireras jag av din underbara inställning till livet , tycker det är fantastiskt och väldigt uppfriskande med någon som på egen hand gör det för sin skull och inte för att vara någon annan till lags , att du gör det på ett sånt sätt där kroppen verkligen mår bra, utan att vara påverkad av all vikt och bantningshets runtom. Det syns verkligen på dig att du mår bra , du utstrålar välmående och värme, jag såg dig igår och ville verkligen gå fram men jag vågade inte hihi :) du är verkligen jättefin och jag säger bara tack och fortsätt njut av ditt härliga liv !! Kram på dig :)

Svar: åh gu vad glad jag blev när jag läste det här, det gjorde hela min dag! :) tack så hemskt mycket fina du!! Tusan, det skulle du gjort, hade blivit så glad!! :) ta hand om dig, kram!!
Hanna Westman

2013-05-09 @ 12:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0