min måndag



Idag tränade jag "på riktigt" för första gången på 1,5-2 veckor. Så skönt!! Lyckan efter ett svettigt pass är helt obeskrivligt. Inte nog med det så fick jag till ett riktigt effektivt (hade bråttom till tandläkaren) roligt och bra pass. Triceps & bröst stod på schemat och så avslutade jag med 15 minuter intervaller. Ska ta det lugnt med konditionen denna vecka, så lite lätt löpning men framförallt PW:s får jag hålla mig till. Vill ju inte riskera att bli sjuk igen :) Benen kändes lätta och träningsvärken i tricepsen har redan smugit sig på! Underbart!



Efter tandläkarbesöket så gick jag en extra runda för att njuta ute lite. Gick i t-shirt och klappade mig på axeln för att jag klarade den tredje och sista (förhoppningsvis) operationen. Ont-men glad, gick jag och köpte lite gott på vägen hem!
 


Har fått en dille på färska grönsaker! Kylskåpet är överfullt av alla expriment som jag håller på med. Timjan är en ny favorit, så gott! Till allt! Sallader, fisk, kött os.v. Soyan ska jag fixa med till en svampsås jag ska göra till middag (ni får se sen) och de färska bären blir efterätten ikväll. Mums! Härliga måndag!


Kommentarer
Sara

Så gott med färska hallon och jordgubbar ! :)

2013-05-20 @ 22:38:19
URL: http://www.sosfitness.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0