dagens träning

 Sjukt bra och effektivt pass idag! Så kul att köra med Jullan! Jag har tidigare tyckt om att träna själv, men det finns liksom lite mer möjligheter när man är 2. Man har en hjälpande hand ifall det skulle behövas och så kan man peppa varandra till det yttersta!


Idag var det ganska tomt på gymmet så jag passade på att ta lite bilder (sjukt pinsamt varje gång någon ser mig, det är INTE normalt att ta bilder mitt i ett pass haha) men jag vill ju faktiskt ha lite bilder hit :) blev rygg/biceps idag och sedan en kort jogg ute i fina vädret innan jobb. Såhär såg passet ut idag!

5 min uppvärmning på bandet
4x10 latsdrag (bild 4)
3x10 omvända latsdrag bakom rygg
4x10 hyperextensions (bild 3)
4x10 sittande kabelrodd (bild 2)
4x20 hantelcurl (bilden på mig)
4x10 skivstångscurl
3x10 sittande bicepscurl med skivstång (bild 1)

Avslutade med 5 min konstant brinnande mage (har filmat, visar kanske sen!) plus 15 min jogg ute. Riktigt bra pass då man får kontakt med även biceps i samtliga ryggövningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0