stilla sötsuget

 
Jag tycker verkligen att dessa stillar sötsuget på riktigt! Smakar jätte sött, krämigt och kallt. Perfekt om man vill ersätta någon typ av sockrig juice. Dricker inte dessa speciellt ofta, men ett klokt val ibland, bara massa frukter och ingen tillsatt skit!

I övrigt ber jag om ursäkt för dålig uppis här! Händer mycket grejer os.v. Ska bli bättre! :) Kickstartade veckan med milen igår (vilket jag brukar tycka är ganska så jätte tråkigt att springa. Föredrar hellre korta, snabba sträckor) men förvånansvärt nog var jag full av energi! Benhinnorna gör lite ont i dag och halsen ömmar, men vad gör det? Lite motion kan jag allt klämma in! Ska försöka dra med Matilda på en pw runt ån sen :)

Har även tagit lite formbilder från 1:a januari som jag tänkte lägga upp sen och skriva ut mina mål! Känner att 2013 kommer bli ett grymt träningsår!!


Kommentarer
josefine

heej! jag skulle vilja tappa i fett och få mer muskler men jag vet inte hur jag ska lägga upp det. om jag bygger muskler först är jag rädd att jag tappar det? eller ska jag både träna kondition och styrka samtidigt? hur tycker du jag ska göra?

Svar: Hej! Jag tänkte precis som du, men det bästa man kan göra är att bygga muskler först och sedan förbränna. När man sedan förbränner ska man fokusera mycket på HIIT för att inte tappa i muskler. Jag är ju i samma sits som du just nu oc jag tänker kombinera båda. Kan förklara mer hur jag ska göra om du är intresserad? :) är ju olika för alla kroppar och så dock! Beroende hur mycket man vill tappa i vikt/fett os.v. :)
Hanna Westman

2013-01-08 @ 17:30:01
Stina Andersson

Du är en stoor inspirations- och motivationskälla för mig! Har samma kroppsform och vikt som du hade innan du började din resa och din blogg har motiverat mig att lyckas lika bra som du! Har ändrat diet helt och tränar och har bara efter en vecka lärt mig älska denna nya livsstil! Så jag vill tacka dig, tack för att det finns personer som du som kan inspirera så mycket! Keep up the good work!

Svar: åh gu vad glad jag blir av att höra det, det värmer så himla himla mycket ska du veta! Att man kan inspirera och motivera någon :) tack tack tack! Nu gör vi detta ihop! :)
Hanna Westman

2013-01-08 @ 18:03:13
URL: http://mooilewe.blogg.se
josefine

hej igen! skulle vara jättesnällt om du ville förklara mer hur man/du ska göra!! du är jätteinspirerande, fortsätt som du gör! :D

2013-01-09 @ 09:00:17
josefine

heej igen! vill inte verka jobbig men vill jättegärna att du förklarar mer om hur du ska göra, angående min första kommentar i detta inlägget! Kram :)

2013-01-15 @ 13:35:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0