hjärtformat, rött och lite babbel

Körde mitt första träningspass igår efter 1 månads uppehåll! SÅ skönt men snacka om att jag tappat en hel del av konditionen. Det är alltid det som svider mest när jag blir sjuk och inte kan träna, att jag tappar min kondis. Det är surt, eftersom att jag har kämpat som fan för att få riktigt bra kondis så det känns som man är tillbaka på noll igen. Nu är det ju inte riktigt så och jag har inte dålig kondis, men klart sämre. Ni förstår. Emmy har skaffat gymkort på samma gym som jag så på måndag ska vi börja köra ihop, DET är jag taggad på! Ska vila upp mig ordentligt tills dess och sen ska jag peppa er en massa här med :)

Annars då? Alla hjärtans dag idag! Obotlig romantiker som jag är så fullkomligt älskar jag den här dagen. Har bara bra minnen från alla hjärtans dag. Förlorade faktiskt min oskuld på alla hjärtans dag för många år sedan (haha inte alls privat). Men den bästa alla hjärtans dag var 2 år sen när Marcus överraskade mig och bjöd ut mig på trerätters, köpte presenter, drack för mycket vin och gick hem hand i hand så jävla bubbliga och glada efter att personalen vart tvungna att be oss gå. Haha! Blir alltid lite blödig den här dagen, men jag gillar den. Tycker verkligen inte att man behöver göra något speciellt, men det är en fin dag. Så jag bjöd mig själv på hjärtformad, röd frukost och tände lite ljus. Vet inte vad som händer ikväll, men bra ska det bli iallafall!

Ps. Ni som inte följer mig på instagram - jag har kapat och färgat håret! Här har ni resultatet. Gillar det jätte mycket :)



Kommentarer
Anonym

Hur går det med ciggen? har du slutat röka?
Vad heter du på instagram?

2013-02-15 @ 14:12:54
Julia

Gud vad fin du är!! Detta passar dig skitbra!

2013-02-16 @ 13:10:51
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se
Helena

JÄKLAR vad snygg du blev i håret, det är exakt sådär jag skulle vilja se ut!

2013-02-19 @ 10:26:35
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
jenny

Mysfrukost!
Vad snygg du blev i håret, vad eheter du på Instagram?:)

2013-02-19 @ 11:51:31
URL: http://jjennnyys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0