världens bästa påsk

Det känns verkligen som att jag har börjat uppskatta saker så mycket mer på den senaste tiden. Kvalitéts tid med familj och vänner, soliga dagar, goda middagar och sällskap. Egentligen allt över lag. Har fått känna på allt det här i helgen. Det har blivit för mycket alkohol och galenskaper men jag säger som Matilda: Man är ju faktiskt bara 21 en gång. Haha!

Långfredagen spenderades med världens bästa släkt. Jag kan nästan svära på att ingen har så konstig släkt som vi, jag skrattar så att magen kniper konstant. God mat, mycket alkohol, pinsamheter och så mycket skratt. Trillade sedan vidare hem där mina favoriter äntligen var samlade för första gången på över ett halvår. Åt ännu mer god mat, drack rödvin och slutade dansandes på krogen tills klockan slog sovdags för länge sen.

Lördagen spenderades med Cattis och bland den roligaste utgången på länge. Det händer alltid så galna grejer när vi är ute ihop, vet inte hur många galenskaper vi samlat på oss bara på dom senaste månaderna. Och igår var det påskmiddag hos pappa med mina älskade syskon och så passade jag även på att ta igen tid med Marcus över en öl och hockey.

Och så det fantastiska vädret i helgen, det får vi ju inte glömma. Har tagit vara på dom med ett par rundor runt ån i mina nya träningsskor.

Den här tiden på året är fan oslagbar. Älskar livet just nu.



Kommentarer
Therese

Var har du hittat den härliga kappan? :)

Svar: second hand tyvärr :)
Hanna Westman

2013-04-02 @ 21:41:18
Amy

Va har du för hörlurar?:):) är de bra?

Svar: jag vet inte vart jag köpt dom faktiskt.. fick dom av tjejerna i present. Men dom är jöätte bra! skulle chansa på teknikmagasinet typ..
Hanna Westman

2013-04-02 @ 21:47:15
Lisen

Vilken snygg kappa! Var har du köpt den?

Svar: den är second hand! :)
Hanna Westman

2013-04-03 @ 11:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0