träning v.15

Här är är en liten summering av min träningsvecka. Nöjd och belåten! Jag har framförallt känt att jag gett allt på varje pass och tränat lagom mycket. Just nu ligger jag och Matilda helt utslagna i soffan framför OTH, käkar naturgodis, dricker te och myser. GRYM helg och Idag är bakisdagen deluxe och träning finns inte med på världskartan så en uppladdning inför nästa vecka känns mycket behövligt.

Och tack för era fina kommentarer, ni är så himla peppande! Försöker ta åt mig av allt, så fortsätt gärna med tips på vad ni vill att jag ska blogga om osv. Era tips om löpardojjor var super! Det är väldigt kul att läsa om eran egna vardag och tankar gällande kost och träning så dela gärna med er. Hoppas annars ni har haft en lika bra helg som jag! Nya tag imorgon! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0