sportamore


/ sportamore /

Godmorgon! Fredag och helg, hur underbart!? Sitter och kikar lite på nya löpardojjor. Har ni något tips på några riktigt bra med bra stöd? Jag har ju mina neongröna och dom är helt fantastiska, men behöver ett par ute och ett par inne för mina börjar se lite halvtaskiga ut.. har hört att lunarglide ska vara bra. Gillar Nike när det kommer till skor, så är mest inne på det. Annars så ska jag snart kila iväg på bodypump, perfekt start på varje fredag! Trevlig helg fina ni!


Kommentarer
Anonym

jag har lunarglide +4 , älskar dom!! riktigt bra stöd.

2013-04-12 @ 11:01:08
Jessica

Jag tycker att om man behöver ha skor med stöd så är asics skor super att springa ute i! Funkar jättebra på både asfalt och mjukare underlag. Jag har mina lunarglide +3 när jag tränar inne bara då dom inte alls är lika sköna att springa ute i, men det är ju olika från person till person :) hoppas du hittar några bra skor! Annars tycker jag du ska gå till löplabbet om du har en affär nära dig, där kan dom hjälpa dig med vilka skor du behöver! Kram

2013-04-12 @ 12:37:09
URL: http://jesssicass.blogg.se/
Bea

Jag älskar Nikes träningsskor men tycker deras Lunarglide är väldigt "raka" i sulans form, vilket inte är att föredra. Särskilt inte om du har haft problem med dina benhinnor och behöver lite extra stöd. Kolla antingen med Löplabbet eller kika på utbudet hos Asics, Saucony. Nike erbjuder bäst träningsskor men inte bäst löpdojor! :)

2013-04-12 @ 17:54:22
Originalet

Åh vad nice att du startat den här bloggen igen, yeey!!

2013-04-13 @ 08:38:19
URL: http://originalet.blogg.se
Frida

Jag springer mycket, nästan alltid varje dag och har gjort i några års tid. Har testat nike skor i olika modeller och även asics. Nu ska jag inte kalla mig själv kunnig, men jag har pratat med kunnig personer inom löpning och asics är den skon som de flesta rekommenderar. Jag tycker personligen att stödet man får i en asics sko är i en klass för sig. Vilket jag tycker man märker bara man sätter på sig en nikesko efter. Så jag rekommenderar Asics! Gå till en bra sportaffär, tex Inter Sport, där de kan kolla ditt löpsteg genom att du får springa på ett löpband, och de hjälper dig att hitta den perfekta skon! Köpte förra veckan mitt andra par asics och är hur nöjd som helst!

2013-04-13 @ 13:14:34
Denise

Jag har dessa och hittills har de funkat superbra! Jag behöver också lite extra stöd och i butiken rekommenderade de dessa!
Kanske lägger upp en recension på min instagram: fitisbeautiful ;)

2013-04-14 @ 15:41:36
Anonym

Jag har lunarglide +4 och de funkar super både inomhus och utomhus!!

2013-04-15 @ 18:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0