Onsdag!

Mina vårkänslor håller i sig! Hade så bra energi igår att jag faktiskt var ute och sprang i 50 minuter. Mina benhinnor gör bara lite ont idag men jag tog det väldigt lugnt och stannade och stretchade flera gånger under rundan. Man måste ju börja någonstans och jag kände att jag var redo igår! Riktig löparlycka!

Idag blev det vårkläder och klackar och ett snabbt pass på gymmet efter jobbet. Körde lite kondis på cykeln och så biceps/triceps. Träffade sedan upp Julia för att åka och kolla på Gabbe som var på ikano på sin Europaturné med sitt band. Dom var riktigt grymma! Vem trodde det när vi satt i min källare för 4-5 år sedan och klinkade på gitarren ihop?! Sjukt kul!

Slängde mig sedan i soffan och gjorde denna goda fisk till middag! Torsk med dillsås (på kesella), sparris, citron och rucolla med rostade solrostjänor. Muuuums!! Matkoma och tv återstår ikväll! Bra onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0