ny vecka, nya tag!


Måndag och nya tag! Sjukt taggad på denna vecka och idag hade jag och Matilda världens energi (måste vara från kolhydratsbomben igår) så det blev ett långt pass på gymmet. Jag lägger alltid upp ett träningsschema för veckan och så här (bilden ovan) såg det ut idag. Började med 20 min väldigt lätt jogg. Vi båda har problem med benhinnorna, men att luta bandet uppåt gör det mycket lättare att löpa och benhinnorna känns nästan inte alls så vi passade på när vi ändå hade tid! Sedan fick våra biceps, triceps och mage en rejäl omgång och så avslutade vi med 30 min cykel i ganska lugnt tempo. Bra styrketräning och lagom hård konditionsträning. Svettiga och nöjda! Har tagit kort på allt jag ätit idag med så postar det senare ikväll/senast imorgon!


Kommentarer
Louise

Hej! Jag skulle gärna vilja läsa mer om hur själva passen ser ut. Alltså vad du gör för övningar när du kör styrka. Kan behöva lite tips!! Tack för en inspirerande blogg!!

Svar: Absolut, ska försöka fixa det! Tack själv! :)
Hanna Westman

2013-04-16 @ 07:54:30
Pauline Fredriksson

Bra blogg!

Svar: åh tack! :)
Hanna Westman

2013-04-16 @ 18:58:11
URL: http://healthyandsexy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0