min dag i bilder


Startade dagen med en energismoothie! Sedan gick jag till gymmet för ett biceps/rygg pass. Blev ett sinnessjukt bra pass och nu har jag träningsvärk deluxe i mina biceps, ska skriva mer om det sen. Körde 10 min lätt uppvärmning och sen enbart styrketräning. Hög puls, tunga och effektiva reps!
 

Kom hem när Matilda precis vaknat så vi bestämde oss för att göra en frukost/brunch tillsammans och njuta. Det serverades gröt, nybakta frallor (som förövrigt blev helt gudomligt goda, ska lägga upp receptet sen) med skinka, avokado, brieost, saltgurka, rödlök och sallad. Till det lite smoothie/juice på bara bär och en massa kaffe. Behöver jag säga att detta var oslagbart?!


Sedan gick jag och min tjeja in till stan och då såg jag ut såhär! Passade på att flasha benen när det ändå var så varmt ute. Snacka om sommarkänsla!


Gick och shoppade lite på stan. Fick bland annat med mig en bikini hem som ni ska få se sen! Sedan blev det fika. Vad är en vår utan eh? Eller rättare sagt, vad är en vår och sommar utan islatte? Jag och Matilda fick en dille på islatte förra året och drack det JÄMT, det är ta mig fan bland det godaste som finns! (vi byter ut deras feta mjölk mot lättmjölk och skippar sötgojjset dom lägger i) Köpte våran första idag och njöt i solen.


 
Till fikan kom även världens bästa syster/vän och efteråt gick vi och spelade squash! Sinnessjukt roligt och hur bra som helst som cardio. Båda våra föräldrar har varit riktigt grymma i squash och tävlat många SM mästerskap så vi tyckte att vi borde ha det i blodet, haha! Nu vet jag ju inte direkt hur bra vi var, men jävligt kul och jobbigt var det iallafall! Jag hade på mig min pulsklocka för att få en klarare bild på hur effektivt ett pass är och min puls låg på genomsnitt 152, vilket är sjukt bra! Brände ca 260 kcal på 30 minuter och det är inget att klaga över direkt! Vi gick därifrån i ren träningslycka och firade med lite solning!
 
Framåt kvällen mötte jag upp mina älsklingar för en middag ute på torget. Fira in det fina och varma vädret med den första middagen utomhus i år! Åt en jätte god ceasarsallad och så delade vi på en flaska rosé och pratade om livet. Världens bästa vänner. Mina tjejer.

Bara sådär världens bästa dag.


Kommentarer
lisawho

Mysig dag!!

2013-04-26 @ 02:17:40
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
Cornelia

VAR har du köpt din skinnjacka? Nog den snyggaste skinnjacka jag någonsin sett!!!!

2013-04-26 @ 10:32:30
Anna

Vart har du köpt den grå klänningen? sjukt snyggg!!!

2013-04-26 @ 19:44:28
Julia

roliga inlägg! :) ha en fin helg.

2013-04-26 @ 22:20:16
URL: http://juliairene.blogg.se
jenny

Ser ut som en kicking ass dag snygging!

2013-04-29 @ 09:57:23
URL: http://jjennnyys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0