min favoritsallad


Ruccola och lite vanlig sallad, ca 1 bakad sötpotatis, 1 halv avokado, 20 gram blå ost, lite gurka och några caschewnötter. Strax under 300 kacl. Mums!

Okej, ni MÅSTE äta denna sallad. SÅ JÄVLA GOD! Kom hem efter ett riktigt svettigt RPM pass (fungerade perfekt att köra trots min sträckning) och vart riktigt sugen på sallad. Slängde ihop detta och det var bland den godaste salladen jag ätit! Sötpotatis är i övrigt min räddare i nöden. Käkar faktiskt hellre sötpotatis än vanlig potatis, pasta eller ris. Om ni inte ätit bakad sötpotatis måste ni testa. Jag gillar inte mögelost speciellt mycket annars, men i denna sallad passar den perfekt! Ni bara måste testa denna!


Kommentarer
cassandra

Sinnes vad god den ser ut... Bortsett från mögelosten, ue...

Svar: den var svingoooood! Haha, jag tänkte samma när jag hällde på den.. Men du MÅSTE smaka, så god! :)
Hanna Westman

2012-09-16 @ 21:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0