min dagsform



Min dagsform! Nu ska det brännas fett och sedan byggas muskler! För någon månad sedan så hade jag lagt på mig några småkilon och började bygga muskler samtidigt som jag körde förbränning. Slutade med att jag istället såg större ut än innan, inget jag alls ville. Mina armar var mycket större och axlarna biffigare pg.a de muskler jag byggt. Så jag pratade lite med dom på gymmet och efter lite diskussioner kom vi fram till att jag skulle ta en sak i taget. Så i september är det förbränning (eller rättare sagt tills jag är nöjd) och sedan kan jag börja pumpa muskler! Så idag blev det en löptur på 5 km och så varvade jag ner med 2 km gång. Och nu ska jag och pappa äta god sallad med kyckling, fetaost, avokado, ägg och lite smått och gott. Mums!


Kommentarer
Amanda

Kul med träningsblogg!

Är själv väldigt träningsintresserad och nu måste jag verkligen få bort mitt fett innan jag verkligen kan bygga på muskler.

Men du skriver ju att du bara ska satsta på förbränning. Vad för träning ska du köra då? Och ska du inte lägga in några styrkepass? Då förbränningen forsätter även efter man har slutat styrketräna men när man kör pulshöjandepass (tänker konditionsmässigt) att man bara förbränner vid det tillfället. Vad är dina tankar kring det? :)

2012-09-14 @ 12:32:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0