late workout

 
Kom precis hem från en kvällsträning. Kände mig lagom duktig när jag slutade jobbet och åkte bussen hem med alla andra som skulle hem och lägga sig i soffan, fick lite förvånade blickar över att jag orkade pallra mig till gymmet vid 9. Men ack så skönt det var! Och ikväll testade jag på ett nytt gym! Rättare sagt Actic. Jag fullkomligt älskar Feelgood (där jag gymmar nu) och där kommer jag spendera min mesta tid, men nu gäller även mitt gymkort här (det här gymmet ligger mitt emot mitt "vanliga" gym och är typ 10 gånger större, haha) så tänkte variera mig lite ibland. Kvällsträningen kommer definitivt ske här framöver! Skönt med lite omväxling!
 
Sprang 5 km och gick 1 km i uppvärmning. När jag vaknade imorse hade min sträckning blivit värre igen efter löpningen igår (kanske måste kolla upp det? Någon som vet?) så det blev 5 lugna km. Spang väl på ca 30 min. Ganska så tugnt idag med tanke på att jag fortfarande har lite ont.. Vill ju kunna ge gärnet. MEN, när jag är bra igen så har jag planerat att få bäst kondis så måste ligga i! Haha. Nu ligger jag i sängen och äter mackor och unnar mig lite kolhydrater efter träning. Mums!


Kommentarer
Alice

Hej! Jag undrar hur lång tid det tog för dig innan din viktminskning började synas? Alltså inte på vågen utan för ögat liksom. Och hur mycket kalorier åt du om dagen då du började med shape up? :)

2012-09-25 @ 23:13:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0