dagens form

på god väg mot den mage jag vill ha, ska bara tappa något kilo till och sen ska det byggas muskler!

Förlåt, förlåt förlåt för dålig uppdatering här! Från och med NU ska jag uppdatera flitigt här igen! Har nämligen haft fullt upp med jobb och i lördags hade jag min fuskdag och då är det inget roligt att skriva här. MEN, ny vecka och nya tag! Denna söndag började himla bra då jag och Lisa var på gymmet vid 11 och köttade. Min sträckning har inte gått över än (får dampdampdamp) så jag körde en pw på 3 km och sen ett HIIT pass på spinningcykeln på 12 min. Brände lika många kalorier under de 30 minuterna jag gick som jag gjorde på 12 min på cykeln. Älskar HIIT pass! Men så sjuuuukt jobbigt. Hur har det gått för er? Kämpar ni på? Jag läser alla era kommentarer och ska försöka svara på allt. Har bara varit lite körigt de senaste dagarna, men nu peppar vi igång varandra inför kommande vecka, lets go girl! Nu ska vi bli tighta!


Kommentarer
Therese

Vad menas med hiitpass? kör man det på egen hand?

2012-09-23 @ 23:09:33
Johanna

Funderar också HIIT är för något? Du verkar prata så gott om det men fattar inte vad det är. Förklaring? :)
annars superkul att du har startat en liten "träningsblogg". Jag har följt dig via bloggen i 5 år och du verkar verkligen som skön tjej. Blir sjukt taggad på att komma igång med träning jag med (speciellt för att kunna gå stolt i bikini när jag och mina bästa brudar ska till thailand i början av nästa år)

2012-09-24 @ 00:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0