Proteinpulver

Ledig tisdag, Wohop! Tog sovmorgon, åt min älskade gröt (haha) och kikade nya gg avsnittet innan jag tog mig en morgonpromenad! Hade egentligen tänkt köra enbart på gymmet i eftermiddag men jag blev supersugen på lite frisk luft så en pw i spåret passade perfekt. Snart går jag på dagens andra pass! Ska köra styrka på gymmet, tror det blir ett rejält benpass.

Har också köpt mer Proteinpulver som ni ser, choklad och vanilj. Mums! Har precis ätit proteinpannkakor med chokladsmak. Testade ett nytt recept, ni får det ikväll. Så himla gott och jag blev proppmätt!



Kommentarer
Josefine

Tack för en väldigt inspirerande blogg! Men jag har lite funderingar över det här med proteinpulver, Varför ska man använda det? Vad är det bra för och hur ofta ska man använda det?

Ha det så bra!

2012-10-10 @ 10:01:37
URL: http://mjosefines.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0