Monday morning

Under helgerna får denna blogg vila lite som ni kanske har märkt. Dels för att jag alltid kör vilodag från träningen på lördagar och dels för att jag äter sämre på helgerna. Denna helg ska vi inte ens prata om, haha. Hade så dåligt samvete för att jag slarvat så dant med maten under helgen att jag tog mig en extra pw igårkväll (bilden). Men! Ny vecka och då är det alltid nystart, eller hur?! Ska köra stenhårt på kost och träning mån-ons för på torsdag och fredag är jag och tjejerna i Sthlm och då vet jag att jag kommer unna mig lite. Så ikväll får ni matdagbok och träningsschema för dessa dagar! Nu jobb, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0