I'm back!

Hej finisar! Som jag skrev så har jag varit iväg i Sthlm några dagar och myst med mina tjejer. Har inte tränat sedan i tisdags så det spritter i kroppen, det ska bli så skönt att röra på sig! Min sträckning är dock inte över än (!!) och jag är genomförkyld haha, men det hindrar mig inte från att börja veckan lite lätt :) idag blir det nog armar/axlar och mage. Ikväll lovar jag inlägg på mina favorit magövningar!

Världens godaste och nyttigaste frukost:
1,5 skopa chokladproteinpulver
1 dl kesella
2 äggvitor
0,5-1 banan
Lite salt
Lite bakpulver

Blanda allt, stek på medelhög värme och servera med kesella och hallon!
Sjukt gott och man blir typ mätt för hela dagen, haha!



Kommentarer
Lisa

Hejsan, måste man ha ett speciellt proteinpulver till dina pannkakor? Smeten vill nämligen inte vända på sig i pannan, känns som att inte finns något som bilder smeten så att säga. Resultatet blir bara en brun geggig bränd sörja haha. Fattar inte riktigt vad jag gör för fel? Känns som att det är svårt att misslyckad med detta recept..
Ha det bra // Lisa

2012-10-16 @ 19:07:30
Alice

Hej Hanna!
Jag tål inte banan men skulle jättegärna vilja prova på dessa plättar/pannkakor. Har du något tips på vad man kan ha istället? :) Kram

2012-10-16 @ 23:47:34
Lisa

Hej igen Hanna, ville bara säga att du kan stryka mitt förra inlägg haha.
Kom nämligen på vad jag gjort för fel, råkade ta min brors typ "bygga upp-muskel-pulver" istället för mitt protein-pulver hehe.

Haha aja ha det bra / Lisa :))

2012-10-20 @ 00:55:34
Maja

Hej! Hur mycket kalorier är det ungefär i denna måltid? Jätte bra blogg!

2012-11-03 @ 10:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0