Fredags workout

Jag älskar fredagar! Är nästan alltid ledig på fredagar och passar då alltid på att ta sovmorgon, träna och äta god frukost innan jag sätter igång med alla andra måsten under dagen. Jag kör nästan aldrig pass, förutom rpm pass men idag körde jag bodypump. Och avslutade med 15 min spinning. Och jag trodde jag var stark? Haha, jag är D.Ö.D nu!! Det enda som jag klarade av bra var magen, allt annat kommer jag ha sån fruktansvärd träningsvärk i imorgon. Men så kul och skönt! Ska fortsätta köra det på fredagar! Perfekt start på helgen!

Gjorde också as goda och nyttiga pannkakor till frukost! Passar alltid på att lyxa till det när jag kan/har tid.

150 g lätt kesella (varav 100 g i smeten och 50 till topping)
2 äggvitor
1 skopa proteinpulver (istället för mjöl)
1 banan (en halv i och en halv till topping)
Lite salt
Lite bakpulver
Pyttelite kakao

Blanda allt och stek! Toppa med hallon, banan kokos och kesella! Allt som allt 400 kcal. Perfekt brunch och jätte mättande!



Kommentarer
Anonym

Tack för en superinspirerande blogg!!

2012-10-05 @ 14:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0