Total lycka

Eftersom att jag har varit sjuk och min resterande tid har gått till flytten så har jag inte tränat på ca 2 veckor. Jag har haft myror i kroppen och bara längtat efter att träna så idag körde jag lite lätt trots att jag fortfarande är förkyld (är sjuk typ hela vinterhalvåret). Och HELVETE vad skönt det var! Vet ni vad det bästa var? JAG KAN LÖPA IGEN!! Åh, var så lycklig när jag klev av bandet, går inte att beskriva med ord! Jag har inte kunnat löpa på 3 månader så visst har jag tappat endel när det kommer till konditionen, men ändå inte så farligt mycket vilket var positivt överraskande. Nu efter min muskelbristning ska jag bara jogga lite lätt i början så jag inte sträcker mig igen. Joggade 3 km i lugnt tempo på 17-18 min och var supernöjd efteråt. Hade klarat en himla massa mer km men bäst att ta det lugnt i början. En bra start, så idag är jag helt sjukt glad!

Middag idag blev Sötpotatis, Brocolli, nötbiffar, sallad och vitlökssås gjord på naturell lättyogurt (kesella funkar också) och dippmix från olw. Bra alternativ till nyttigare sås! Supergott!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3896564/images/2012/pic_50ad4d16ddf2b35fed00230f.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0