Första middagen i nya lyan

Nu börjar vi komma på plats! Vi trivs så jävla bra ihop och vår lägenhet är fantastisk. Igår var vi och storhandlade och jag har nog aldrig älskat min kyl så mycket! Haha, bara massa nyttiga, goda och fräscha råvaror. Underbart! Så det här blev min enkla middag ikväll då matilda är iväg och jag inte orkade laga något. Gott och supersmidigt! Tomatsoppa, kokt ägg och en skiva lchf bröd med kalkon.

Egentligen ville jag mest uppdatera er om att jag kommer köra igång här i veckan! Är förkyld just nu så kan inte träna, men hoppas på att vara frisk någon gång i veckan!



Kommentarer
M

Jaaaaa äntligen!!! :D

2012-11-20 @ 10:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0