sweet morning


frukostbilder från imorse

Godmorgon finisar! Hur mår ni? Själv har jag åkt på en rejäl förkylning, riktigt typsikt. Men som sagt, jag är alltid sjuk ungefär halva vinterhalvåret så jag är van, haha. Har däremot lagt in mycket c-vitaminer, gröna teer och varmt vatten med honung i min kost så bara 2 dagar senare känner jag mig genast bättre! Idag blev det 2 skivor lchf bröd med kalkon och grönsaker, keso och lätt yogurtblandning med bär, linfrön, kokos och sötmandlar. Så sjukt gott! Har försökt börja variera min frukost lite (trots att jag skulle kunna äta gröt 3 måltider om dagen, haha) och detta är min nya favorit! Får helt enkelt i mig allt. Ibland lägger jag även till ett ägg för extra protein. Brödet innehåller massor med protein, c-vitaminer i bären, grönsaker, mandlar och kokosen för bra fetter, keso och så lite grönt te på det. Perfekt start på dagen! Ska visa er brödet sen, min nya favvo! Nu ska jag däremot ge mig ut i snön mot jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0