reasons to be fit

 
Idag börjar mitt julfirande och allt julmums! Ska försöka uppdatera här, men det kan bli lite glest! Men ni förstår säkert, ni har säkerligen fullt upp själva :) Har man skilda föräldrar blir det lite extra mycket firande så därför startar vi redan idag! Ska försöka äta med måtta, men jag tycker ändå att julen är till för att gotta till sig på. På alla plan! SÅ, jag ser nästa år som en riktig nystart. Självklart kommer jag att äta bra och träna fram tills dess som alltid, men inte lika hårt som jag kommer göra efter nyår. Jag brukar säga att måndagar är en nystart, vad är då inte ett nytt ÅR? Om man ska kunna komma i den form man vill vara lagom till sommaren så är det perfekt tid att börja starta på! Jag har redan satt upp mål och vet precis hur jag ska gå till väga så jag kommer skriva ett inlägg om det när det närmar sig. Jag är så jäkla taggad!! Ni kommer hänga på va? Vi ska väl tagga varandra så vi når våra mål och ger vår själ och kropp vad den förtjänar?! Kommer mata er med pepp och roligheter! Kan knappt bärja mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0