middagstips

 
Idag åt jag och Matilda detta till middag, så himla gott och så himla enkelt! Nu när jag är sjuk och borta ifrån gymmet några dagar så kör jag istället stenhårt på maten, så jag vet precis vad jag stoppar i mig. Men det kan fortfarande vara gott för det! Jag åt 1,5 "pizza" och blev väldigt mätt. Om ni tränar eller är större i maten så är nog 2-2,5 bra mängd.
 
nyttig pizza:
whole wheat tortilla som botten
tomatpure med krossade tomater (vi hade med vitlök och örter i med, sjukt gott)
skivad hushållskalkon
100g ananas
3 champinjoner
massvis med ruccola
riven ost (jag körde utan)
och så kan man blanda in en massa annat gott också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0