dagen i bilder

lite från min dag
 
Efter ca 1,5 veckas uppehåll från gymmet pg.a förkylning och halsont så körde jag första passet idag, så skönt!! Har gjort upp ett träningschema för veckan och idag blev det 7 km lugn löpning, benen var inte alls så tunga som jag trodde dom skulle va (måste vara mina nya sjukt lätta löpardojjor, haha) och sen blev det ett rejält pass armar/axlar och så lite mage. Tog mig tid att stretcha väldigt länge då jag absolut inte orkar med någon träningsverk imorgon. Så blev ett väldigt långt pass, men de var det värt. Kom hem och blandade till mig en proteinshake och åt lite keso och banan (goaste återhämtningsmålet, som förövrigt är väldigt viktigt). Har köpt 2 nya proteinpulver, tyckte mina gamla smakade lite för konstgjort och har hört väldigt gott om dessa och FY så goda!! Speciellt jordgubb/vit choklad, kunde slörplat i mig hur mycket som helst. Smakerna är väldigt fylliga och mumsiga. Gjorde "kladdkaka" med choklad/hasselnöt proteinet med lite kakao, stevia och vatten. Sjuuuuukt gott! Imorgon blir det proteinpannkakor på chokladen! MUMMMMAMA!


Kommentarer
Anonym

Vart har du köpt proteinpulvret? :)

Svar: på fitnessguru.se :)!
Hanna Westman

2012-12-18 @ 08:48:56
tuva

åh GOTT!!
Du Hanna, vore kul om du kan lägga upp andra inspo bloggar som du följer!
För just nu klickar jag på "hämta sidan igen"-knappen typ 24 ggr om dagen på din blogg (som för övrigt äger! men det vet du redan) :)
KRAM!

Svar: haha tack!! :D absolut, det ska jag göra!
Hanna Westman

2012-12-19 @ 22:36:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0