Är ni kvar?!

Finisar!! Vi har inte haft internet förens typ nu så har inte kunnat kolla besökarstatistiken här på ett bra tag. Är ni kvar? Vill ni fortfarande bli peppade med träning och kost?! Vet att jag bloggar väldigt dåligt här men har inte fått så många kommentarer och inte haft internet så det har inte blivit av. Jag kör stenhårt på träningen i vanlig ordning och har hittills klarat alla mina mål! Hur går det för er? Vad vill ni läsa om här och har ni frågor på något? Kötta på! Lovar att svara på allt, lovar lovar! Bara jag får lite respons så kör jag på som förut här igen, träningen är ju faktiskt något jag älskar och en naturlig del i min vardag. Go go!



Kommentarer
Joanna

Mer inlägg, behöver pepp!!

2012-12-04 @ 19:54:48
Maja

Kul att du börjar blogga igen!! Jag tyckte om när du bara bloggade om vad du ätit och hur du tränat. Tipsa gärna om träningsformer du tycker bäst om och lägg upp massssssa inspo, både gällande träning och mat!

2012-12-04 @ 20:00:13
Anna

Jaaaa! Vill ha massa inlägg fyllda med pepp! Gillar speciellt de inlägg där du har tagit bilder på vad du ätit under en dag.
Hoppas lusten att blogga infinner sig snart för dig!
Kram!

2012-12-04 @ 20:06:18
Ellen

Ja, vi är kvar! Fortsätt som tidigare, det var jättebra. Gå gärna igenom tränings-övningar för resten av kroppen :) Och vad går dessa HIIT-pass som du nämnt flera gånger ut på? Och mycket matbilder! :)

2012-12-04 @ 20:26:58
URL: http://echphoto.blogg.se/
josefine

Har längtat jättemycket efter dina inlägg!! Det går sådär för mig med träningen och kosten, om jag råkar slarva en måltid så känner jag mig kass och jag kan fortsätta äta onyttigt den dagen för jag tänker att jag ändå förstört det och så kan jag börja om nästa dag. jag vill få bort det tänket men det är så himla svårt :(

2012-12-04 @ 21:14:28
Evelina

Åh så himla kul att se uppdatering igen!! Vi har längtat :) för mig går det sådär för tillfället, är hemma och är sjuk.. Träningen brukar annars gå bra! Kosten är lite svårare, försöker se det på lång sikt. Att jag faktiskt ska orka leva sunt i resten av mitt liv och kan därför äta t.ex. mycket kolhydrater trots att det inte är det ultimata. Ska försöka med en nystart efter nyår och sats äta lite extra på kosten och finna ny motivation! Ser fram emot att peppas av din blogg! KRAM

2012-12-04 @ 21:59:21
Hannah

KÖÖÖÖR bara! Älskar den här lilla pepp-bloggen, så jävla coolt att jämföra dig nu och då, jag är på väg!

2012-12-05 @ 12:47:03
Alaa

Hej!

Vill bara ge ett tips när inte motivationen är på top, checka in reasonstobefit på Instagram!

http://instagram.com/reasonstobefit

2012-12-05 @ 20:14:22
URL: http://www.alaamusic.com
Anonym

Kan du inte lägga upp lite före och efterbilder? Är alltid en sån himla inspiration!

Svar: jag ska försöka hitta lite bilder! Innan jag gick ner i vikt så rensade jag bilderna noggrant så inga "fula, större" bilder skulle finnas med. Men ska nog hitta lite! :)
Hanna Westman

2012-12-16 @ 09:38:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En blogg om träning och hälsa. Recept, inspiration och bilder.

RSS 2.0