SNEAKERS


 
kavaj / hm, tröja / mango, byxor / mango, skor / nike
 
 
Såhär såg jag ut häromdagen! Vitt på vitt och så mina färgklickar till skor ifån Nike. Tycker om hur den starka färgen bryter av i allt vitt. Kommer att matcha många outfits i vår och sommar med lager på lager av samma färg, tycker det är skitsnyggt! Annars då? Mår ni bra? Här mås det prima! Lite trött, men helgen bjuder på roligheter and that's what keeps me going! Nu ska jag möta upp Cattis, granne/bästa vän/kollega/räddare i nöden (haha ja, you name it) för en nypa luft. En lugn och skön onsdag med andra ord!
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Du är ju så snyggg! Får jag fråga vad du använder för foundation samt puder/solpuder? :)

Svar: Åh tack! Jag använder en ny ifrån Loreal faktiskt, en serie med varmare toner. Älskar den! Har dock inte hittat den i Sverige än.. Solpuder på isadoras nr 43 :)
Hanna Westman

2014-03-12 @ 20:53:26
Postat av: Emmelie

Var kommer tapeten i rummet bakom ifrån ? SJUKT FIN! Var har du införskaffat den ???? :)

Svar: Ingen aning tyvärr, det var så när jag flyttade in..
Hanna Westman

2014-03-12 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0