REBECCA MINKOFF

 
 
 
 
from shopbop.com 
 

Jag har börjat spåna lite på väskor inför USA resan och har många potentiella inköp. Nu är det ju så att dom kostar en slant, så jag får välja med omsorg. Väskor och skor kan jag gärna lägga pengar på men då ska det också vara något jag vet att jag får användning för. Min Chanel är ett utav mina bästa köp någonsin, vilket även några av mina andra väskor är (ni har nog inte sett dem än) så jag vet lite vad jag vill ha i en väska. Förmodligen blir det en Marc Jacobs och sedan är jag lite inne på denna ifrån Rebecca Minkoff. Jag tycker hon gör fantastiska väskor (är dock lite trött på hennes kända MAC) som är klassiska i modellerna och lite "lagom" överlag. Är sugen på en brun/beige och kanske en vit lik denna. Har ni andra väsktips till mig?

Kommentarer
Postat av: Modemix/Sheima

Fin! Har tyvärr inga väsktips.. men om jag hade haft en rejäl slant över så hade jag nog köpt mig en Célineväska, klassisk svart :)

2014-01-21 @ 23:08:01
URL: http://modemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0