IDAG



 
 
Top // Zara, byxor // Hm, väska // Chanel, klocka // Michael Kors
 
Ja outfits var ju inte igår, ska försöka bli bättre på det. Här har ni iallafall dagens! Denna helg är min lediga helg och herrejösses vad skön den har varit. Fick dock hoppa in och jobba 3 timmar igår, men det gjorde absolut ingenting då jag och Cattis fick 3 extra timmar ihop! I fredags hade jag och tjejerna filmkväll hos Emmy och igår hängde jag hos Cattis hela kvällen. Idag har jag pluggat och sprungit lite ärenden och nu ska jag på söndagsmiddag hos pappa. Myshelg deluxe. Precis vad jag behövde!
 
3 bra saker den här veckan:
1. Vi färgade mitt hår igår eftersom jag gått och blivit så himla mörk. Jag trivs bäst i blont, så vi la i blonda lite kallare slingor och nu känner mig typ som en ny människa. Skitfräch.
2.  Idag är det bara 1 månad kvar tills semester! (yaaayhhh!)
3. Fick en Michael Kors klocka av min fina mamma.
 
3 sämre saker den här veckan:
1. Julia lämnade Sverige för USA i måndags. Grät floder och hjärtat bara skrek, men vi har skypat varje dag så det känns bra, och jag är så glad för hennes skull.
2. Det snöar. Jag vill INTE ha snö. Har varken vinterskor eller vinterjacka, haha.
3. Jag är pank nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: emma persson

alltså helt sjukt vad snygg stil du har kvinna!

2014-01-12 @ 18:29:17
URL: http://eexx.blogg.se
Postat av: emma persson

alltså helt sjukt vad snygg stil du har kvinna!

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir!
Hanna Westman

2014-01-12 @ 18:29:18
URL: http://eexx.blogg.se
Postat av: Isabella

undrar lite om ditt löshår, är det clips? keratinvax? microringar? vart har du köpt det och vart har du satt in det? :) kram

Svar: Det är clips från rapunzel, jag har satt in det själv :)
Hanna Westman

2014-01-12 @ 20:16:38
Postat av: Emma

Vad pluggar du? :)

Svar: Pluggar upp ämnen bara :)
Hanna Westman

2014-01-12 @ 20:29:14
Postat av: Modemix/Sheima

Du är så sjukt snygg! Älskar håret :) och håller med om att vintern mest känns tråkig nu. så onödigt att den ens kom, lol.

Svar: Åh tack fina du! Haha, ja verkligen..
Hanna Westman

2014-01-13 @ 15:05:13
URL: http://modemix.se
Postat av: Mathilda

Har du pumpat upp läpparna...???

Svar: Nej! Använder läppenna nuförtiden, gör att dom ser större ut.
Hanna Westman

2014-01-14 @ 11:59:53
Postat av: deniz

fina, fina tjej!

Svar: tack detsamma fina du!
Hanna Westman

2014-01-19 @ 21:19:43
URL: http://denizbe.blogg.se
Postat av: Malin Sahlén

Grymt snygg du är! Byxorna gillar jag verkligen. Köpta nyligen? :)

Svar: Tack så mycket! Njaee, sen sommar/tidig höst kanske :)
Hanna Westman

2014-01-23 @ 18:29:07
URL: http://www.fashionbym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0