DID SOMEBODY SAY FRIDAY?

 
Oh yes, it's friday! Hur gött?! Börjar tidigt för första dagen den här veckan och det känns vill jag lova. Sitter på jobbet och dricker överdrivna mängder kaffe innan öppning. Sedan ska det bara vara att tuta och köra! Grym helg på ingång!
 
Dagens humör: Trött, men väldigt glad!
Dagens planer: Jobb, handla mat och alkohol tills imorgon kväll (ska ha lite party hos mig i min  1:a för ca 20 pers. Haha, ju trängre, desto bättre!) sätta upp tavlor, städa och avsluta med en myskväll.
Dagens klädsel: Acne från top till tå. Är helsvart idag. Försov mig så tog första bästa. Men min rosa kofta på bilden under hängde kvar på jobbet, så lite färg får jag allt! Bilden ovan är från igår.
Dagens bästa: Löning! Do I need to say more? 
Dagens längtan: Tills jag går på helg, 6 timmar kvar! Party, bruncher, träning, fika, inlines med jobbet och middag hos föräldrarna står på helgens fullspäckade, men roliga schema!
Dagens beroende: Hittills är det definitivt kaffe. 
Dagens fundering: Hur jag ska klara av att installera vår nya kortläsare på jobbet. Jag är då inte särskilt teknisk.
Dagens saknad: Går till min Julia! Längtar efter henne varje dag. 3 veckor kvar och sen är jag hos min älskling i lala land!
 

Kommentarer
Postat av: Moa - hobbyfotograf

Snygg outfit :)

Svar: Tack!
Hanna Westman

2014-01-28 @ 08:20:39
URL: http://moahakansdotter.blogg.se/
Postat av: johan

Hej

Vet inte om du är samma Hanna Westman som sjunger Love is the answer men om så är fallet tack . enda låten som fått mig att kämpa vidare istället för att blåsa skallen av mig , den gör mig glad samt ger mig kämpaglöd . kram / aldrig älskad 40 åring

2016-05-10 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0