TODAYS

 
 
Skjorta // Crocker, skinnbyxor // H&M, väska // Åhlens, skor // Scorett
 
Man kan aldrig få för mycket av skor! Dessa köpte jag häromdagen på vår rea, finns några par kvar om ni är sugna. Jag tycker verkligen att skor gör en hel outfit och lägger gärna ner pengar på det.
 
 

Såhär har jag sett ut idag! Älskar mina skor. Tog några snabba mobilbilder när jag och Julia var påväg hem från mataffären. Hur går det förresten för er och träningen under sommaren? För mig går det skitdåligt, haha! Äter som jag vill och har inte tränat sedan 3 veckor tillbaka. Hann inte veckan innan Kreta, sedan var jag där och nu är jag genomförkyld. Jaja, tiden för träning kommer väl tillbaka den med. Jag dör inte för det, får bara lite mer fläsk på kaggen, haha. Nu ligger iallafall jag och syster utslagna i soffan och ska snart kika en film. Köpte lite blonmor påvägen hem från stan förut, så nu doftar hela lägenheten underbart. Köpte även med lite gottis till torsdagsfilmen som vi ska smaska i oss nu. Blir en väldigt mysig torsdag. Älskar att ha henne här!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det går SKITDÅLIGT med träningen, tränat max 2 ggr i veckan och ätit onyttigt varannan dag, lätt lagt på mig 2-4 kg. Men som du säger, sommaren är faktiskt kort och det blir mycket vindrickande och äppelpaj med vaniljsås, för det tillhör sommaren. Till hösten kör vi igen!! (Känns på något sett skönt att det gått dåligt för dig med med träningen, vet man att man inte är ensam).

2013-07-04 @ 21:50:11
Postat av: ida

himla fin är vad du är ! lät som en bra o härlig torsdag

2013-07-05 @ 09:41:11
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket mörke är skorna i? :)

2013-07-05 @ 13:40:40
Postat av: Anonym

Vilket art nummer har skorna?:)

2013-07-19 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0