BACK TO WORK & RUTINER

 
pics från idag
 
Såhär har jag traskat runt idag! Ni som följer mig på instagram har redan sett första bilden. Från imorse, med morgonkaffet innan jobb! För er som inte följer mig på instagram så heter jag westmanshanna. Annars så har jag kommit tillbaka till jobbet och rutiner. Försöker träna (löpa och gå PW:s än så länge, gymmet får komma senare i höst) och äta bra när jag kan. Mår bra när allt är lagom! Sedan är jag är faktiskt riktigt taggad på höst! Går upp i tid på jobbet och bara trivs sådär bra med livet i övrigt. Sen är jag lite extra lycklig över en materiel sak. Min drömväska. Som jag aldrig någonsin trodde skulle bli min då jag nästan dör bara jag hör priset, men nu har jag hittat en vintage. Shoppinghjärtat är glatt och visst fan kan man bli extra lycklig av materiella ting. Lovar att visa i dagarna vad det är för någon! Iiiih! Någon som vågar gissa?

Kommentarer
Postat av: Pouline Gernes

råsnygga jeans! vart hittar man dem? love xx

2013-08-12 @ 23:27:39
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0