-



Godmorgon finisar! Precis lagat världens brakfrukost. Finns inget godare mål än just frukost, skulle kunna äta mackor alla mål om dagen, haha. Ska försöka mig på något kalorisnålt bröd idag tänkte jag, får se om jag lyckas! Såg att ni var flera som var pepp på en "träningsblogg" så jag ska fixa det idag. Grymt kul! Igår hade jag fullt upp, därav uppdateringen, men idag är jag ledig så har hela dagen på mig. Ska snart möta upp Lisa för ett pass på gymmet och sedan blir det lite kaffe på stan. Bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, kan du inte lägga upp recept på kalorisnålt bröd?

2012-09-11 @ 13:16:49
Postat av: Julia

Vad kul med träningsblogg!:)

2012-09-11 @ 17:38:38
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0