celine bag

godmorgon finisar! Sitter på jobbet, äter frukost och drömmer mig bort. Tänk om man hade råd med en sån här ni! Har i allafall en fyhelvetesvecka framför mig nu. Som ni vet så händer det lite grejer med bloggen (nästa vecka för att vara exakt) men under dessa tre kommande dagar är det massvis med dig inför det. Jag har även lovat Matilda och hennes familj att sjunga på begravningen så vi ska hitta låt och hinna repa i veckan. Jag jobbar 3 timmar ifrån heltid denna vecka, fyller 20 år (!!!) på onsdag, har demolåtar som ska vara klara under veckan, sjunger på en bal/bröllopmässa hela helgen och under lördagen ska jag ha lite firande för mig med min släkt och mina närmsta vänner. Sa någon liv? Nej jag kommer knappt hinna andas. Haha! Men det är bara att kämpa på, vi börjar med brakfrukost på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Therese Ahlström

Svar: Åh, tusen tack!

2012-01-16 @ 11:19:24
URL: http://thereseahl.blogg.se/
Postat av: sofie

hej hanna! jag vet att det för ett tag sen tog slut med din dåvarande pojkvän, och jag undrar bara hur du har gått vidare? för jag skulle behöva alla tips jag kan få just nu, min pojkvän ljög tillochmed för mig om andra tjejer och var ganska mkt oärlig mot mig,men jag förlät han för jag verkligen älskade honom! men nu har det hänt igen.. jag känner mig som att jag inte duger för att han gjort så mot mig, jag tycker fortfarande om honom,vet inte hur jag ska kunna släppa och inte sakna att va så trygg med någon som jag var med honom, blir ledsen av att veta att någon annan kommer ta "min plats".. jag vet att jag borde släppa han,men vill samtidigt inte det,åh! har du några bra tips eller goda råd så.. hoppas du kan svara :) kram!!

2012-01-29 @ 14:14:07
Postat av: Hanna

sv sofie_ hej fina du! Åh vad ledsen jag blir av att läsa det du skrivit. Försök bara inse vilken idiot han är, att han inte är värd dig. Hur mycket du än tycker om honom så gör man inte så mot någon man är tillsammans med! Man gör bara inte det. Efter att jag och Marcus gjorde slut så kände jag precis som du. Att inte ha någon att vara trygg med eller gråta med eller bara ha där. Det var den tuffaste biten för mig! Du måste helt enkelt låta det göra ont, för du kommer att släppa honom efter ett tag. Jag vet det. Det kommer göra ännu ondare om du låter det här fortsätta och ältar med det dag ut och dag in. Du får helt enkelt ta tag i det och ha väldigt ont i början. Jag och Marcus är väldigt bra kompisar idag, så vi har turen att kunna ha en sund relation nu. Men för att jag skulle gå vidare var jag först och främst tvungen att släppa tryggheten, men också inse att om det är såhär fel så är det helt enkelt inte menat att det ska vara vi. Jag tror på det. Man känner om det är rätt.



Hoppas allt löser sig! Ta hand om dig!! Kram!

2012-01-30 @ 18:59:50
Postat av: Hanna

http://westmanshanna.blogg.se/2011/october/ Det här skrev jag när vi gjorde slut.

2012-01-30 @ 19:04:16
Postat av: sofie

Hanna,tack för att du länkade det du hade skrivit! För jag kunde inte beskriva det bättre själv,det är PRECIS så jag känner! För just nu känns det som jag aldrig kommer bli lika kär igen,det känns omöjligt att få samma känslor för någon annan.det känns verkligen så ensamt,man känner sig ensammast i världen, och tomt,det känns verkligen som ett helvete vissa dagar,finns inte ord som beskriver hur man känner. Men det som inte dödar,det härdar? Kan stämma,vilket jag verkligen hoppas! Tack iallafall för svaret. Det är alltid skönt att höra sånt här från någon annan också:) Kram!

2012-01-30 @ 22:51:58
Postat av: Hanna Westman

Jag vet precis hur du känner! Även fast du kanske inte tror det så förstår jag till 110 % och jag vet hur jobbigt det är. Det finns inget som kan beskriva känslan! Jag vet att man inte vill höra det, men tiden läker alla sår. Det gör verkligen det. Va med fina vänner och försök få tankarna på annat håll. Du har så rätt, det som inte dödar det härdar! Kämpa på, jag vet att du klarar det! KRAM!

2012-01-30 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0