budget tips



Godmorgon finisar! Tänkte att tipsa som lite budget grejer såhär på morgonkvisten.

1. Rouge - Kanske inte jätte budget, men ändå till ett hyffsat pris. Dessa rouger från face är grymma. Frächa och klara färger, sitter hela dagen och man behöver knappt nudda vid den fär att få färg. Klar favorit!
2. Foundation - Om ni har lite fetare hy, är denna foundation bra. Jag däremot har riktigt torr hud så den fäster inte ens på mig. Jag använder den dock som puder då den täcker riktigt bra och mattar min foundation.
3 & 4. Borstar - Dessa är ifrån Kicks. Jag har inte lagt jätte mycket pengar på borstar (borde jag kanske ha gjort) men dessa har fungerat utmärkt. Kostar mellan 70-100 kr på ett ungefär tror jag.
5. Primer - Denna är fantastisk! Min ögonskugga håller hela dagen. På hyn har jag däremot smashboxs, vilken är en klar favorit men väldigt mycket dyrare. Kan däremot säga att denna inte ligger långt efter. Kap, kap!

Kommentarer
Postat av: ida

bra tips, använder med primerns från elf , toppen!

2012-01-10 @ 09:44:26
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0