saturday morning



Godmorgon snyggisar! Var uppe med tuppen och skjussade mamma till golfbanan. Nu är jag hemma hos pappa och pillar mig i naveln. Igår satt jag och Matilda ute och drack te på ågatan. Inte många gånger man sitter på en bar en fredagskväll och dricker te. Jag vet inte, men ni kanske har nappat upp att jag är nyttig igen? Eller rakt på sak, jag måste gå ner i vikt. När jag började jobba gick jag upp 3 kg på 4 veckor så ångesten drog över mig så nu kör jag gärnet. Jag har gått ner de överflödiga kilona nu, närmare bestämt 2,8 kg på ca 2 veckor. Och vet ni vad? Jag har ens inte tränat. Jag käkar som vanligt, men använder mig av shapeup och jag käkar bröd och allt. Det har alltid varit problemet innan för mig. Brödet. Jag älskar bröd. Pasta och sånt kan jag klara mig utan, men jag har ätit lite av det också men ändå gått ner i vikt. Bästa sättet jag testat på! Ska köra ett tag tills jag är nöjd igen!

Kommentarer
Postat av: Modemix

Åh orka va så förbannat snyyyyyggg!!!

2011-09-10 @ 15:42:56
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är shapeup? Kan du inte berätta lite mer om din metod att gå ner i vikt på?

2011-09-10 @ 22:36:17
Postat av: martina

fasen vad snygg du är asså, var ett tag sen jag tittade in nu!

2011-10-03 @ 18:21:22
URL: http://fiktiiiv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0