westmanshanna.blogg.se

Ni har säkert märkt att det inte går att gå in på domänen www.westmanshanna.se vilket beror på att företaget som betalar min domän har bytt ägare och tagit bort ett flertal domäner som de tidigare betalat för i utbyte mot reklam. Tyvärr har dem varken förvarnat eller nämt något om detta så här står jag helt ställd och får ta tillbaka min gamla bloggadress www.westmanshanna.blogg.se, vilket är den adressen som gäller nu. Inga bilder i arkivet finns heller kvar vilket gör mig fly förbannad. Företaget har fortfarande kvar min domän tills i mitten av sommaren så har ingen möjlighet att använda mig utav den överhuvudtaget. Så nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: ELIN

aå jävla dåligt av dom!! samma sak hände ju mig, en förvarning var väl inte för mycket bergärt liksom :s



Så himla tråkigt med bilderna också, det är ju så roligt att gå bakåt i bloggen och kolla på bilderna och sådär.. Men de finns ju i alla fall kvar i bildarkivet även om de inte syns på bloggen..

2011-05-17 @ 11:54:19
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0