and off we go


jumpsuit, bikbok (matildas) hatt, bikbok.

Har försökt ladda upp bilder i två dagar utan att det fungerat. Har gått nuts här hemma och inte förstått problemet Tills jag insåg att jag ändrat format på alla mina bilder. Men nu så! Tyvärr (eller tyvärr och tyvärr) så blir det gles uppis denna vecka också då jag åker iväg till Prag om en timma med klassen! Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg, hänga på uteserveringar med mina allra bästa vänner, bo ihop på ett mysigt hotell, dricka öl och käka gott. Innan dess väntar dock en bussresa på 20 timmar som inte ska bli lika kul. Men ändå! Kommer dock sakna min man så jag total spricker. Ha en fin vecka hörrni, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jennie

så snygg!

2011-05-10 @ 18:30:58
URL: http://doublevision.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0