nyårsafton



Nyårsafton igår. Grymt! Började dagen tillsammans med mina 3 tjejer. Fixade oss, gjorde iordning massa lekar, köpte mat os.v innan vi bar oss av ner till Cunning där de resterande 9 killarna var. Åt underbart god tre-rättersmiddag och lekte alla möjliga lekar och helt plötsligt så var klockan 12. Vi sköt raketer, drack gott, vissa rökte cigarr och andra gav varandra en hel buns med nyårspussar. Fantastiskt! Efter det åkte vi vidare hem till Marcus och höll igång till halv 6 i morse innan vi slocknade gott i sängen. Sedan var vi uppe med tuppen (kändes det iallafall som) för att städa lägenheten.

Nu sitter jag hemma hos mammsen och tittar på tv med resterande familjemedlemar. Ikväll blir det en lugn kväll och jag och Marcus har planerat att gå på bio och bara ta det lugnt. Det behövs en bakisdag som denna. Hoppas att ni hade ett underbart nyår, det hade iallafall jag! (bilder kommer)


Kommentarer
Postat av: lindababby

Låtetr lyckat!! =)

Gott nytt år snygging!

2011-01-01 @ 18:31:16
URL: http://finest.se/lindababby
Postat av: madeleine

Gott nytt år, Hanna!

2011-01-02 @ 13:32:07
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0