nu kör vi igen



Hej gullisar! Jag har funderat ett tag nu på ifall jag ska ta tag i bloggen igen. Har varit ganska så mycket på latsidan som ni märkt, och vet ni vad? Jag blev säker idag. Gick in på bloggen för första gången på mer än en vecka och möttes av en riktig go besökarstatistik. Jag trodde att alla lämnat min lilla blogg, men ni är fortfarande, trots min frånvarå, flera hundra och vissa dagar uppåt tusen besökare om dagen. Det gjorde mig först och främst inte lite chockad utan även förvånansvärt glad! Så därför har jag bestämt mig för att börja uppdatera igen. Det triggade mig lite att ni fortfarande kikar in. Fet puss till er!

Kommentarer
Postat av: modemix

snyggo!! vad kuuuul att du ska börja uppa mer igen

2011-02-14 @ 22:01:23
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är för att du e grym!

2011-02-15 @ 20:20:43
Postat av: lindababby

Klart vi hänger kvar! =)

2011-02-17 @ 09:04:27
URL: http://finest.se/lindababby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0