idag är harry våran


favorit-läppstifft

Hej gullisar!
Hade fullt upp igår, men ack vilken bra dag! Började dagen på jobbet vilket var grymt.
Riktigt roligt måste jag säga, jag har så goa arbetskamrater! När jag och Emmy slutade för
dagen tog vi varsin bus-tur och lekte lite innan det var dags för att få gäster hemma. Lika
trevligt som vanligt och dem är så goa! Lite senare traskade Matilda och Lisa även hit och då
fortsatte vi dricka lite vin innan vi sprang ut på stan för en utekväll. Fint!

Nu är jag hemma och håller på att fixa något att äta innan jag ska pysa igen. Idag ska vi nämligen
 a Harry-Potter maraton! haha, hur nördigt det än låter så ska vi det. Vi är väl runt 10 pers och
hälften av oss har knappt sett en Harry Potter film så vi tyckte att det var på tiden. Så vi blir väl
klara sent i natt men ack så kul det ska bli. Massa onyttigt och massa goa damer!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas ni får det mysigt!

2010-10-31 @ 13:12:48
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Hej Hanna! Jag håller på och ska försöka ändra om lite på min blogg och jag tycker du har en väldigt fin och enkel bloggdesign. Vill du dela med dig av din eller någon liknande så vore det jättesnällt :) Tack för en bra blogg!

2010-11-01 @ 10:26:20
URL: http://aaaaaamanda.blogg.se/
Postat av: matilda

åh vad roligt! jag försökte få emd mina kompisar på något liknande, fast det där med harry potter var ingen hit, så det blir disneyfilmer för oss :)

2010-11-01 @ 19:17:55
URL: http://annamatiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0