and I'm home


Hemma!
Blandade känslor skulle jag nog vilja säga. Mest negativa. Fan, Linköping har inte
mycket att komma med om man jämför med Göteborg! USCH så bra vi har haft det!
Jag kan ens inte förklara resan med ord. Ännu underbarare än vad jag vågat hoppats på!
En himla massa fest och utgång med massor av gamla handbollskompisar. Gick till sängs vid
soluppgången varje natt, shoppade, åt ute, var galna och bara var. Efter ett par galna dagar
bestämde vi oss för att runda av sista kvällen med ett restaurang besök, några glas vin och
massa mys och prat. Gjorde ansiktsmasker, gav varandra massage, drack te insvepta i
våra täcken med tända ljus och pratade om livet. Jag kunde inte ha haft en bättre resa!
Fan vilka underbara tjejer jag har. Finner inte ord. Tack för världens bästa dagar.
(ni får bilder så småningom)

Kommentarer
Postat av: wictoria

Mitt GÖTEBORG!!!!<3

2010-11-09 @ 18:30:36
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: agapapapapa

<3

2010-11-09 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0